tirsdag 21. september 2010

VIKTIG INFO OM MAILPROBLEMER HOS WEBDEAL!

Forrige uke hadde firmaet Webdeal som er leverandøren min av mail, webhotell og domene, en serverkrasj som medførte at jeg mistet ALL mail. Ja vi snakker absolutt ALT, både gammelt og nytt, mottatt og sendt! Mail helt tilbake fra 2001/2002 da jeg ble kunde hos de. De er jo et IT firma som leverer webtjenester, men så sier de at de ikke vet om de klarer å få tilbake det som er tapt. Og jeg som trodde alle tok backup...

I praksis betyr det at det finnes mail og henvendelser jeg ikke har rukket å svare på til mine kunder. Blant annet i forbindelse med fotokursene våre neste uke, der jeg vet det var en del mail fra folk som var intressert i kurs, men som jeg ikke hadde rukket å svare før alt gikk i dass hos Webdeal...

Alle dere som har fått svar/bekreftelse trenger ikke tenke på dette. Dere er på deltagerlisten vår, og mailer med all praktisk info sendes ut denne uken. Dersom noen av dere ikke har fått svar, så er det to muligheter: 1) Sjekk søppelpost mappen, for en sjelden gang kan mailer havne der. 2) Mailen fra deg har gått med i dragsuget hos Webdeal, og isåfall må du nok sende meg en ny mail.

Dette er en utrolig kjedelig situasjon, og jeg skulle ønske jeg og en drøss med andre brukere (blant annet flere kolleger) slapp å oppleve slike negative erfaringer med Webdeal og kundeservice der. Trist...

Men da vet alle nye og gamle kunder om hvorfor det kan ha oppstått et lite mailvakum fra meg den siste uken. Jeg har vel allerede snakket med de fleste av kundene mine som er berørte, og sier takk for forståelsen og sympatien. Men som sagt, noen av dere har gått med i dragsuget, og jeg vet ikke hvem det gjelder. Jeg beklager hvis Webdeal sin server krasj kan ha medført problemer videre for mine kunder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar